Två dagar.

Torsdag: Bestämde mig redan i tisdags att jag skulle klippa av mig mitt hår :) Och så blev det på torsdagen, klippte en gullig page och tonade håret i en kopparröd nyans, mer för att förstärka den färg jag redan har :) Jag tycker det blev mycket fint och har fått fina kommenterare hela dagen som verkligen värmer, TACK!

Fredag:  Elin kände inte ens igen mig på bussen i morse, HAHA! Men bästa dagen i skolan! Börja med en timme spanska, helt okej, lektionen går snabbt och man känner ändå att man lärt sig nått varje gång man går där ifrån. Sen är det Fek, som är super kul! Och när man förstår det hon babblar om därframme blir det ju bara ännu mer kul! Sen UF, som bara flyger iväg den med, känns som om att hela lektionen gick åt till att skriva protokoll, eftersom mio är administratör :). Efter det har vi sista lektionen, Projektarbete, som är superkul, eller jag hoppas att det kommer bli superkul! Jag och Bea <3 jobbar tillsammans och det känns verkligen bra!

Imorgon ska jag och träna med min mamma (!) kl 10.00 :)

Sen blir det fest med Mimmi och Bea, det var ju ett år sen alla tre festade tillsammans så jag är jättepirrpepp :D

Ska sticka på min halsduk och titta på film!


Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0