Mys och Kräftskiva :)

Igår var det en lång men trevlig dag i skolan! Påvägen hem träffade jag Fia på bussen :) så vi bestämde att vi skulle ha en myskväll! Så tillslut blev det mys med Fia, David och Robin, som förr i tin ;) Vi såg nog på en av de bästa filmer jag sett! Doktor Zjivago!! 4 timmar lång kärlek/krigs/drama film, underbar! Började nästan gråta hela tiden.. Mysig kväll!

Idag blir det att städa rummet, eftersom jag får fin främmande från Rimforsa! Mimmi kommer hit och så blir det Kräftskiva med grannarna! Träffar nästan inte Mimmi längre i skolan, fastvi går i samma klass, så vi kände att det var på tiden! Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än? :S

Hoppas det blir en trevlig kväll, vilket jag tror att det blir!

Fick också brev från SAAB igen, tjänstgöringsintyg, låter som om jag varit med i armén eller nått :P men det är ju bra att ha en sådant om man tänkte söka jobb någon gång i framtiden ;)

Har legat i sängen hela dagen och tittat på finalen av "So you think you can dance", jag som ville bli primaballerina när jag var liten.. Haha men det kan man nog glömma nu :P

Men borde städa mitt rum nu!

Kram!!

Jeg savner deg,

Den boken passar nog mig och Mimmi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0