Kräftskiva :)

Det blev en mycket trevlig och lyckad kräftskiva med Mimmi och grannskapet!
Goda kräftor, vitlöksbröd, mögelostpaj, sallad och cider :) Mimmi käkade 10 kräftor och jag fick i mig 11! Så nu behöver jag inte äta det på minst ett år till ;)
Sen på kvällen drog vi hem till mig för att lämne dom vuxna i fred och så kom Adam och hälsade på :) vi såg på Gudfadern som var en väldigt bra film ;)
Jag vaknade ca 13.20, skönt! Så kollade jag och Mimmi på nått tv program där människorna fick ranka sig själva och andra i deras "snygghet", mycket lärorikt! Då käkade vi också upp resten av mögelostpajen :) Sen åkte Mimmi till sitt jobb.. 
Låg i sängen tills 16.00  och så då kommer Ludde på besök, för att han åker till USA imorgon någon gång tror jag, där han ska spela hockey :) Lycka till!

Imorgon börjar skolan igen!!

Kram!

Jeg savner deg,

José y tres hermanos!

Kommentarer
Postat av: Sofia

eller hur! vinter vinter! :D

2009-09-07 @ 20:12:56
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0