En sådan dag..

Idag har det varit en såndär dag då man har haft dålig magkänsla hela tiden... Tappade bort en sak igår, en jätteny sak, som man inte ska tappa bort! Och sen när jag ska ner på stan och köpa en ny.. finns det inte en sådan jag behöver eftersom den typ är för gammal?! Sen så går man runt och har ännu mer ont i magen, mest för vad föräldrarna ska säga.. Försöke ju lösa det själv först, för jag tänkte bli lite vuxen iaf och lösa grejerpå egen hang så mycket som det går.. Men det slutade med att pappa fick hjälpa mig och jag hittade den på internet så om det skiter sig.. men ska till en ny affär imorgon! Wish me luck!

Mimmi hände med på stan också, :) kände mig så nere så hon föreslog att vi skulle gå till en skoaffär, som vi gjorde och provade ett par jättefina högklackade leopardskor, som fick mig på bättre humör!
Ett glädjande ämne är att jag i alla fall för med mig tur till Mimmi ;)


Jeg savner deg,

Kram!

Fika på Projektarbetet... saften va hmm "god"...



YUME HIS SEXY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0