En helt vanlig onsdag..

Började kl 13 och hade två lektioner, det var helt okej :)
Sen gick jag till Alexe för att titta hur hon har det med sitt öra ( som hon operarade för ett tag sen & såklart tittade jag inte på örat eftersomm jag har en liten fobi för nyopererade kroppsdelar!)
Där var ju såklart Sigrid med :) VI fikade och pratade om massa saker, sen blev det att ragga på killar påväg till bussen på Sigrid, hehe :)
När jag kom hem fanns det kinamat serverat! Gud så gott! 
Efter det blev det promenad med Fia för att gå bort alla onyttigheter!
Kom hem får ett litet tag sen.. 

Imorgon är det torsdag och slutar 12.10 helt okej :)
Ska klippa mig imorgon också, spännande!

LÄNGTAR TILL HELGEN!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0