Sunday med regn?

Idag har man vaknat, pluggat, ätit och pluggat..
Fast ändå lite kul att sitta och läsa i Företagsboken och bli påmind vad man jobbade med 5 veckor i somras :) Så tänker man tillbaka och saknar Uffe och grabbarna, alla fika pauser och feluttalade engelska ord :) Bästa jobbet jag har haft!!

Och igår var jag och min bror hemma själva eftersom att mamma och pappa va på finbröllop ;) Så det blir mysmat framför plattburken och till min stora glödje var Måns programledare för "Sommarkrysset" så det tittade vi på, han är så snygg och så singel! (precis som jag:)) hihih (A)
Blev ganska sent iaf sen för endel pratande på Skype, kulkulkul!

Jacob förlorade i finalen av Paradise Hotel... :/

Imorgon tar jag tag i skolan igen :)

Jeg savner deg!

Kram,

Ps, Hoppas det går bra för alla "små" junisar idag. Ds.


Mmmm, Breakevenpoints, inköpsrutiner och leveransbevakning!


Kommentarer
Postat av: Collin

I really enjoy reading your blog Carro, keep it up :)

2009-08-31 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0